Outfit of the day ||

                  Hello girlsss! 

Επεστεψα με κάτι άκρως καλοκαιρινό που όλες μας πιστεύω αγαπάμε και οι περισσότερες απο εμας έχουμε στην ντουλάπα μας.Ετσι λοιπον σήμερα αποφάσισα να σας δείξω ενα απο τα ντυσίματα που φορεσα εγώ σε μια απογευματινή μου εξοδο(μαμά αν το δεις αυτό υπόσχομαι διαβάζω για την εξεταστική) . 

Αυτό το outfit διαλεξα εγώ για την εξοδο μου..είναι το αγαπημενο μου φόρεμα με δαντελα μπροστα το οποίο το συνδιασα με το αγαπημένο μου χρωμα ροζ και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν  τα snickers μου.

Συμπληρωνω το ντύσιμο μου με τα rose gold γυαλιά μου(can’t leave without my sunnies). Πιστεύω οτι τα γυαλιά μας δίνουν σε όλες μας ενα στυλ ..κανουν το ντύσιμο πιο λαμπερό και στυλατο και σας το λέω εγώ που δεν έπαιρνα ποτε γυαλιά μαζί μου.Ως μια μικρή ντίβα (oops) δεν πάω πουθενά χωρίς την τσάντα μου και τα σκουλαρίκια μου δίνουν άλλο αέρα στο ντύσιμο ,σε κανουν πιο φινετσατη.

Κορίτσια δοκιμαστε οτι πιο extreme μπορείτε να τα φανταστείτε για να φορεσετε διότι life is too short to wear boring clothes . 

Κάπου εδώ τελειώσαμε για σήμερα..όμως θα τα πούμε σύντομα! Μείνετε συντονισμένοι. 

                bye ,bye ! 

Μπορείτε να με βρείτε επίσης 

  • Instagram : kittari_d
  • Facebook :    Δώρα Κυτταρη 

Leave a comment